پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251078
سومين رويداد توليد محتواي ديجيتال بسيج در شهرکرد به کار خود خاتمه داد
تاریخ انتشار : 1400/08/15 09:18:47
نمایش : 1170
سومين رويداد توليد محتواي ديجيتال بسيج در شهرکرد با معرفي نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ ياسر بياتي مسوول مرکز فضاي مجازي سپاه قمر بني‌هاشم(ع) چهارمحال و بختياري در مراسم اختتاميه سومين رويداد توليد محتوا بسيج اظهار کرد:  در رويداد توليد محتواي ديجيتال ۳۰ تيم ثبت‌نام کردند که از اين تعداد 12 تيم در قالب 32 نفر از بسيجيان شهرستانهاي شهرکرد، اردل، فارسان، بن و سامان و لردگان به مدت2 روز با هم در سه بخش پويانمايي، بازي‌هاي ويژه تلفن همراه و نرم‌افزارهاي ويژه تلفن همراه با يکديگر رقابت پرداختند.
 
وي اظهار کرد: سه تيم پنج نفره  در اين رويداد شرکت کردند  که با نظارت داوران به توليدمحتوا پرداختند و همزمان با حضور در اين رويداد درروز 13 آبان نيز از مجل برگزاري تيم‌هاي فضاي مجازي و سواد رسانه‌اي، عمليات اجتماعي درخصوص 13 آبان در قالب توليد محتوا، عميلات رسانه‌اي را تهيه کردند.
 
بياتي بيان داشت: مرکز فضاي مجازي بسيج روبه پيشرفت است و  هم اکنون براي تيم سازي در مرکز فضاي مجازي در حال ارتباط گيري با بسيجيان و تيم سازي هستيم.
 
سرهنگ مهران مرادي معاون هماهنگ کننده سپاه قمربني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري نيز در اين مراسم اظهار کرد:   دشمن در جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به افکار و عقايد مردم به خصوص جوانان و نوجوان است، هم اکنون بسيجيان استان و کشور قابليت‌هاي زيادي را دارند که بايد از اين ظرفيت و قابليت‌ها براي مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده کرد.
 
وي بااشاره به اينکه  امروز دشمن دنبال اين است که با استفاده ازشبکه‌هاي مجازي و سايبري مولفه‌هاي ابرقدرتي نظام جمهوري اسلامي را بگيرد گفت: دشمن فضاي مجازي را به قتلگاه اذهان تبديل کرده است.
 
مرادي با بيان اينکه دشمنان از فضاي مجازي حداکثر استفاده را مي‌کنند عنوان کرد: تامين محتوا براي اين فضا در کشور متاسفانه در دولت گذشته کمرنگ بوده و فضاي مجازي کشور رها شده بود و رعايت‌هاي لازم در اين فضا در کشور انجام نمي‌شد.
 
وي خاطر نشان کرد:  مسوولان نظام هواسشان باشد که همه کشورهاي دنيا روي فضاي مجازي اعمال مديريتي دارند و امروز بسيج به برکت منويات مقام معظم رهبري تمام قد با تشکيل گردان‌هاي سايبري در کل کشور ورود پيدا کرده است.
 
مرادي يادآور شد: بسيج با استفاده از ظرفيت گردانهاي سايبري تمام قد براي تامين محتواي فضاي مجازي ورود پيدا کرده است.
 
وي با اذعان بر اينکه برگزاري رويداد توليد محتواي ديجيتال يک فرصتا براي توليد محتواي خوب و متناسب با فرهنگ اسلامي است تا به دشمن اجاره داده نشود براي فضاي مجازي کشور ما توليد محتوا داشته باشد گفت: دشمن از اين روش نتواند اعتقادات بچه ها، جوانان و نوجوانان را تسخير کند.
 
به گزارش جهانبين نيوز؛  سومين رويداد توليد محتوا بسيج پس از 2 روز رقابت در رشته بازي سازي تيم "سجاد رفيعي" و "جواد اسکندري" رتبه اول و دوم و در رشته  نرم افزار تلفن همراه تيم "محمد رضا غلامي" رتبه اول و " موسي محمدي" رتبه دوم و تيم "پويا حسن زاده" شايسته تقدير، در رشته پويانمايي تيم "عليرضا اسدالهي" رتبه اول و تيم‌هاي "احمدرضا رحيمي" و "رسول خليلي" شايسته تقدير معرفي شدند.
 
انتهاي پيام/۱۰۲۰ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html